{ SHAKLEE } ALFALFA COMPLEX

Alfalfa adalah tumbuhan yang jarang diperkatakan. Mungkin kerana ia bukan berasal dari negara kita. Alfalfa sebenarnya sejenis tumbuhan/herba yang sagat kaya dengan nutrisi. Khasiat Alfalfa boleh digunapakai untuk simptom berikut: Bengkak, sakit sendi, arthritis, ulser, penyakit perut, masalah kolon, sakit ulu hati, hernia, sembab air, tiada selera makan, bengkak buku lali dan kaki, sinus, alahan, …

{ SHAKLEE } SET GASTRIK

Sejak kebelakangan ni, semakin ramai yang menghubungi saya untuk mendapatkan konsultasi mengenai produk-produk Shaklee. Alhamdulillah, semakin ramai yang mula menyedari akan keberkesanan produk Shaklee untuk meningkatkan taraf kesihatan mereka. Ini membuatkan saya bertambah bersemangat untuk berkongsi dengan anda mengenai kehebatan produk Shaklee.Ramai juga yang bertanyakan saya apa supplemen yang boleh membantu untuk gastrik. Jadi, untuk …

{ INFO KESIHATAN } BAHAYA ‘PEARL’ DALAM MINUMAN

Kita selalu teruja bila ada minuman or makanan terkini kat pasaran. Selalu je terus beli tanpa baca ape isi kandungan dalam benda yang kita nak beli tu. Then bila sedap, kita terus je war-warkan kat orang laen. Korang sume mesti tau pasal bubble tea ni kan..Macam syok je bila dapat gigit-gigit sebab dia cam kenyal2 …

{ SHAKLEE } SET KEHAMILAN

Untuk wanita hamil, beberapa supplemen boleh diamalkan seawal trimester 1 kehamilan untuk memastikan kandungan yang sihat, badan ibu kekal bertenaga dan cergas. Supplemen wanita hamil ini elok diamalkan untuk memastikan amalan pemakanan yang baik dan mencukupi untuk tumbesaran bayi.Supplemen apa yang terdapat dalam Shaklee Pregnancy Set? Trimester 1ESP, Vitalea, B complex, Vit C, Ostematrix Trimester 2ESP, Vitalea, …

PETANDA ANDA HAMIL

Hari ni kita bicara pasal pregnancy ye 🙂TAHNIAH buat mereka yang sedang hamil…kepada yang sedang, telah atau belum hamil…tahukah anda apakah petanda-petanda kehamilan?via Ct Hamizah Official Distributor Shaklee. Do follow & Like to win FREE TRIAL SET~ 10 Tanda-tanda Kehamilan================1. RASA LAPAR YANG BERPANJANGANJuga terjadi pada orang yang tidak hamil tetapi lebih kerap terjadi pada awal …

{ SHAKLEE } MY OWN TESTIMONIAL

It’s me! It’s me! Saya berjaya turunkan 5 kg (kalau ikut penimbang ofis)..kalau guna penimbang kat rumah turun 7 kg…heheh Saya amalkan ESP, Lecithin dan Alfalfa untuk kekalkan kecerdasan, kecergasan di samping menurunkan berat badan… Anda juga mahu mencuba sendiri dan merasai apa yang saya sudah capai? PM/sms/whatsapp saya sekarang di 019-9591210 nuffnang_bid = “3ae0e997729578f45be5b2c331feec9b”; …

{ SHAKLEE } SET SLIMMING

Ada yang dikalangan kita sudah rimas digelar tong drum, pelampung, kuih apam dan sebagainya. Inilah masa terbaik untuk kita kembali menyegarkan tubuh badan, buang lemak-lemak yang tak diperlukan dan bersiap sedia untuk bertemu orang ramai dengan tubuh yang lebih menawan.Oleh sebab itu, Shaklee mempunyai supplement yang dapat membantu anda mengurangkan berat badan dan membantu anda …

{ SHAKLEE } SET KEHAMILAN

Pastinya ramai ibu yang ambil mudah tentang pengambilan vitamin ketika mengandung. Kebiasaannya antara masalah yang selalu dihadapi oleh si ibu ialah HB rendah… selalu kena marah dengan nurse la… satu lagi… berat bayi dalam kandungan kurang…dan kemungkinan juga ada yang tidak bermaya dan lemah ketika nak bersalin.Tahukah anda jika kekurangan HB boleh menyebabkan maut pada …

Cik Jah harap semua dapat sedikit manfaat dan pemahaman daripada perkongsian ini. Inilah misi kami SID Shaklee. Misi kami di Shakleea dalah untuk memberikan kehidupan yang lebih baik dan sihat kepada sesiapa sahaja. Kami membantu dengan cara mengeluarkan produk-produk kesihatan yang terunggul dan anda akan rugi sekiranya tidak berkongsi dengan rakan-rakan mengenainya. Setiap produk yang …