Category «VITAMIN C»

PROMOSI SHAKLEE OKTOBER 2018

PROMOSI SHAKLEE OKTOBER 2018

  PROMOSI SHAKLEE OKTOBER 2018 Bila masuk bulan baru benda pertama sekali yang orang akan tanya adalah berkenaan dengan PROMOSI yang dijalankan. Macam biasa Shaklee tak melepaskan peluang untuk menggembirakan semua dengan PROMOSI SHAKLEE OKTOBER 2018.   PROMOSI SHAKLEE REAL MEN SET.   Shaklee Real Men Set ialah set suplemen untuk kesihatan lelaki. Set ini …

VITAMIN C SHAKLEE HARGA JIMAT SEMAKIN MENJADI PILIHAN

Vitamin C Shaklee Most Wanted! Makin lama makin ramai yang jatuh cinta pat lima nam kali dengan Vitamin C formula unik dari Shaklee ni. Alhamdulillah. Sape tak jatuh cinta kalau sebotol tu pun tahan sampai 6 bulan kan?   Sebotol Vitamin C Shaklee ada 180 biji. Kalau ambil sebiji sehari korang bahagi la sendiri 100 …

PROMOSI NOVEMBER 2017 SHAKLEE

promosi november 2017 shaklee

PROMOSI NOVEMBER 2017  SHAKLEE Alahai. Kejap je rasa dah nak habis tahun. Pejam celik pejam celik dah masuk November dah. Lepas tu masuk Disember. Lepas tu masuk tahun baru. Cepatnya la masa berlalu. Betul tak? Okey. kita lupakan pasal promosi Oktober yang dah habis tu. Kita buka buku baru okey. Sekarang kita fokus pada promosi November …