Category «SUPPLEMENT SHAKLEE»

PROMOSI NOVEMBER 2017 SHAKLEE

promosi november 2017 shaklee

PROMOSI NOVEMBER 2017  SHAKLEE Alahai. Kejap je rasa dah nak habis tahun. Pejam celik pejam celik dah masuk November dah. Lepas tu masuk Disember. Lepas tu masuk tahun baru. Cepatnya la masa berlalu. Betul tak? Okey. kita lupakan pasal promosi Oktober yang dah habis tu. Kita buka buku baru okey. Sekarang kita fokus pada promosi November …

KEBAIKAN DAN MANFAAT OSTEMATRIX

KENAPA OSTEMATRIX SHAKLEE DIKAITKAN DENGAN KALSIUM DALAM BADAN? Kalsium adalah mineral yang terbanyak terdapat dalam badan kita iaitu lebih daripada 90% bahan keras dalam tulang dan gigi. Ia diperlukan untuk pembentukan dan bagi mengekalkan tulang yang kuat serta gigi yang sihat. Ia juga untuk pembekuan darah, penghantaran gerakbalas saraf, dan kontraksi otot. Peranan penting kalsium ialah mencegah …

KENAPA SUPPLEMEN PENTING?

KENAPA PERLU AMBIL SUPPLEMENT? APA ITU SUPPLEMENT? Supplement jika dialih bahasa bermaksud makanan tambahan atau pelengkap makanan. Makanan tambahan menurut USFDA ialah makanan kesihatan yang mengandungi vitamin dan mineral dalam bentuk pil, cecair atau minuman herba. KENAPA SUPPLEMENT ITU PENTING? Salah satu faktor supplement atau makanan tambahan penting dalam diet seharian kita adalah kerana kita tak …

Rahsia Kulit Cantik Dan Sihat

Pernah tak rasa bila makan pelbagai jenis supplement tapi masih tidak memberi kesan? Atau mengalami masalah jerawat bukan setakat di muka, belakang badan, di tangan atau pun bahu? Pernah alami tak kesan macam ni? Pelbagai usaha untuk hilangkan jerawat dilakukan tapi jerawat tak juga surut. Masih kekal di situ.

KANAK-KANAK BOLEH AMBIL ESP?

Ramai yang ambil ESP Shaklee tapi teragak-agak atau was-was sama ada ESP Shaklee ni boleh diambil bersama-sama dengan anak-anak atau tak.. Boleh. ESP ni sesuai seisi keluarga termasuk kanak-kanak kerana ESP dapat membantu dalam proses tumbesaran kanak-kanak yang sempurna. TETAPI kanak-kanak di bawah umur 1 tahun adalah tidak di galakkan kerana pada waktu itu susu …