Category «SHAKLEE»

{ SHAKLEE } SIJIL HALAL 2013. JANGAN ADA SANGSI

shaklee ni HALAL ke? ada kelulusan KKM? Shaklee merupakan produk keluaran Amerika Syarikat. Maka apabila dipasarkan di Malaysia, pokok utama masalahnya adalah status HALAL. Saya sangat bersyukur kerana ramai yang mengambil berat mengenai masalah ini kerana semakin banyak produk yang diragui status halalnya walaupun dihasilkan di Malaysia. Shaklee terdapat di pasaran seluruh dunia dan mempunyai rangkaian …

{ SHAKLEE } WHY SHAKLEE…PART 1

Shaklee…kenapa Shaklee? Kenapa saya pilih Shaklee. Terus terang tujuan utama saya adalah untuk tampil kurus selepas saya melahirkan anak yang ke-2. Segalanya bermula gara-gara saya trauma dengan badan saya sendiri selepas melahrkan anak sulung saya 3 tahun yang dulu. Masa tu saya try macam-macam sebab nak kurus. Sya try diet. Saya ada jugak ambil ubat/produk …

{ PRODUCT REVIEW } GARLIC SHAKLEE

Bawang putih (Allium sativum) merupakan sejenis tumbuhan dari keluarga Alliaceae sama seperti lain-lain jenis bawang iaitu bawang besar, bawang merah, lik dan kucai. Bawang putih telah ditanam dan digunakan manusia semenjak beribu tahun dulu dalam perubatan dan masakan.Bawang putih seperti juga bawang merah dan bawang besar mempunyai daun dan bebawang yang berada dalam tanah yang cetek …

{ SHAKLEE } SET KECERDASAN MINDA

Ramai yang tak tahu bahawa Shaklee juga ada vitamin untuk pelajar. Maknanya vitamin Shakle ini memang berfaedah untuk setiap peringkat umur dan bukan untuk golongan tertentu atau penggunaan tertentu sahaja.Adik-adik pelajar kita mahu pun anak kita tidak terlepas untuk mendapatkan perhatian daripada Shaklee. Maklum sajalah generasi muda sekarang adalah tonggak kekuatan negara pada masa depan.Sebenarnya …

{ SHAKLEE } ALFALFA COMPLEX

Alfalfa adalah tumbuhan yang jarang diperkatakan. Mungkin kerana ia bukan berasal dari negara kita. Alfalfa sebenarnya sejenis tumbuhan/herba yang sagat kaya dengan nutrisi. Khasiat Alfalfa boleh digunapakai untuk simptom berikut: Bengkak, sakit sendi, arthritis, ulser, penyakit perut, masalah kolon, sakit ulu hati, hernia, sembab air, tiada selera makan, bengkak buku lali dan kaki, sinus, alahan, …

{ SHAKLEE } SET GASTRIK

Sejak kebelakangan ni, semakin ramai yang menghubungi saya untuk mendapatkan konsultasi mengenai produk-produk Shaklee. Alhamdulillah, semakin ramai yang mula menyedari akan keberkesanan produk Shaklee untuk meningkatkan taraf kesihatan mereka. Ini membuatkan saya bertambah bersemangat untuk berkongsi dengan anda mengenai kehebatan produk Shaklee.Ramai juga yang bertanyakan saya apa supplemen yang boleh membantu untuk gastrik. Jadi, untuk …

{ SHAKLEE } SET KEHAMILAN

Untuk wanita hamil, beberapa supplemen boleh diamalkan seawal trimester 1 kehamilan untuk memastikan kandungan yang sihat, badan ibu kekal bertenaga dan cergas. Supplemen wanita hamil ini elok diamalkan untuk memastikan amalan pemakanan yang baik dan mencukupi untuk tumbesaran bayi.Supplemen apa yang terdapat dalam Shaklee Pregnancy Set? Trimester 1ESP, Vitalea, B complex, Vit C, Ostematrix Trimester 2ESP, Vitalea, …

{ SHAKLEE } MY OWN TESTIMONIAL

It’s me! It’s me! Saya berjaya turunkan 5 kg (kalau ikut penimbang ofis)..kalau guna penimbang kat rumah turun 7 kg…heheh Saya amalkan ESP, Lecithin dan Alfalfa untuk kekalkan kecerdasan, kecergasan di samping menurunkan berat badan… Anda juga mahu mencuba sendiri dan merasai apa yang saya sudah capai? PM/sms/whatsapp saya sekarang di 019-9591210 nuffnang_bid = “3ae0e997729578f45be5b2c331feec9b”; …

{ SHAKLEE } SET SLIMMING

Ada yang dikalangan kita sudah rimas digelar tong drum, pelampung, kuih apam dan sebagainya. Inilah masa terbaik untuk kita kembali menyegarkan tubuh badan, buang lemak-lemak yang tak diperlukan dan bersiap sedia untuk bertemu orang ramai dengan tubuh yang lebih menawan.Oleh sebab itu, Shaklee mempunyai supplement yang dapat membantu anda mengurangkan berat badan dan membantu anda …