Category «PROMOSI BULANAN SHAKLEE»

PROMOSI SHAKLEE OKTOBER 2018

PROMOSI SHAKLEE OKTOBER 2018

  PROMOSI SHAKLEE OKTOBER 2018 Bila masuk bulan baru benda pertama sekali yang orang akan tanya adalah berkenaan dengan PROMOSI yang dijalankan. Macam biasa Shaklee tak melepaskan peluang untuk menggembirakan semua dengan PROMOSI SHAKLEE OKTOBER 2018.   PROMOSI SHAKLEE REAL MEN SET.   Shaklee Real Men Set ialah set suplemen untuk kesihatan lelaki. Set ini …

PROMOSI SHAKLEE FEBRUARI 2018

Goodbye Januari 2018 & Welcome Februari 2018. Bila dah masuk bulan baru ni mesti la korang akan tertanya-tanya apa pulak ye promosi Shaklee nak buat. Good news untuk semua! Shaklee ada buat 2 promosi best sempena bulan pelancaran Youtg Skincare Shaklee tau. Bestnya!   Ni antara Promosi Shaklee untuk Februari 2018 ye.       …

PROMOSI NOVEMBER 2017 SHAKLEE

promosi november 2017 shaklee

PROMOSI NOVEMBER 2017  SHAKLEE Alahai. Kejap je rasa dah nak habis tahun. Pejam celik pejam celik dah masuk November dah. Lepas tu masuk Disember. Lepas tu masuk tahun baru. Cepatnya la masa berlalu. Betul tak? Okey. kita lupakan pasal promosi Oktober yang dah habis tu. Kita buka buku baru okey. Sekarang kita fokus pada promosi November …

PROMOSI SHAKLEE MAY 2017

Promosi Exclusive Shaklee Mei 2017. Berita baik untuk semua.! Shaklee kini sedang menjalankan Promosi Exclusive sepanjang Mei 2017. Promosi yang tidak patut dilepaskan oleh pengamal tegar Shaklee. Promosi seperti ini jarang-jarang sekali ada. Anda tak patut lepaskan peluang ini. Stok TERHAD..! Anda kena order sekarang sebelum kehabisan stok. Berikut adalah senarai PROMOSI EXCLUSIVE dari Shaklee sempena …