Category «PROMOSI»

PROMOSI SHAKLEE FEBRUARI 2018

Goodbye Januari 2018 & Welcome Februari 2018. Bila dah masuk bulan baru ni mesti la korang akan tertanya-tanya apa pulak ye promosi Shaklee nak buat. Good news untuk semua! Shaklee ada buat 2 promosi best sempena bulan pelancaran Youtg Skincare Shaklee tau. Bestnya!   Ni antara Promosi Shaklee untuk Februari 2018 ye.       …

PROMOSI NOVEMBER 2017 SHAKLEE

promosi november 2017 shaklee

PROMOSI NOVEMBER 2017  SHAKLEE Alahai. Kejap je rasa dah nak habis tahun. Pejam celik pejam celik dah masuk November dah. Lepas tu masuk Disember. Lepas tu masuk tahun baru. Cepatnya la masa berlalu. Betul tak? Okey. kita lupakan pasal promosi Oktober yang dah habis tu. Kita buka buku baru okey. Sekarang kita fokus pada promosi November …

PROMOSI SHAKLEE MAY 2017

Promosi Exclusive Shaklee Mei 2017. Berita baik untuk semua.! Shaklee kini sedang menjalankan Promosi Exclusive sepanjang Mei 2017. Promosi yang tidak patut dilepaskan oleh pengamal tegar Shaklee. Promosi seperti ini jarang-jarang sekali ada. Anda tak patut lepaskan peluang ini. Stok TERHAD..! Anda kena order sekarang sebelum kehabisan stok. Berikut adalah senarai PROMOSI EXCLUSIVE dari Shaklee sempena …

[PROMOTION] MARCH 2017 – Vite-Lea Children : Multivitamin Kanak-kanak Terbaik Shaklee..!!

Assalamualaikum semua~Agak lama jugak kan mizah tak berkongsi dengan anda tentang vitamin dan produk-produk Shaklee.Memandangkan mizah dah kembali dengan semangat baru…jadi hari ni mizah nak kongsi dengan anda tentang satu vitamin yang dah lama sangat dinanti-nanti.Vitamin apa tu yer?Haaaa.. Inilah dia Vita-Lea for Children! Ada promosi tau sepanjang March 2017..! TAHUKAH ANDA..? Kajian mengatakan 25% sumber …