Category «MY LIFE»

VITAMIN C SHAKLEE HARGA JIMAT SEMAKIN MENJADI PILIHAN

Vitamin C Shaklee Most Wanted! Makin lama makin ramai yang jatuh cinta pat lima nam kali dengan Vitamin C formula unik dari Shaklee ni. Alhamdulillah. Sape tak jatuh cinta kalau sebotol tu pun tahan sampai 6 bulan kan?   Sebotol Vitamin C Shaklee ada 180 biji. Kalau ambil sebiji sehari korang bahagi la sendiri 100 …

KENAPA PILIH SHAKLEE?

KENAPA SHAKLEE..❓ Mizah berjinak dengan Shaklee tahun 2012..terjebak masa tu sebab ambil Set Slimming & vitamin untuk milkbooster sebab baru lepas bersalin anak kedua. Masa mula-mula terjebak Mizah dah jatuh cinta dengan Shaklee walaupun masa tu mizah buat bisnes Shaklee tak bersungguh-sungguh. Knowledge pun takde. MALAS sebenarnya.! ? Mizah mula fokus balik dengan Shaklee hujung …