Category «ALFALFA COMPLEX»

TIPS KURUS SECARA SIHAT

KURUS SECARA SIHAT

TIPS KURUS SECARA SIHAT Sekarang ni semua orang nak kurus. Betul tak? Semua orang nak badan yang ramping nak cantik. Ada yang sampai habis beratus ringgit semata-mata untuk kelihatan cantik. Kalau ada yang tegur kita cantik mesti kita rasa happy sangat kan? Nak cantik macam mana pun keutamaan yang sebenarnya adalah kita perlu kurus untuk kekal …

KOMBINASI ALFALFA & LECITHIN DARI SHAKLEE

Kombinasi Alfalfa Complex & Lecithin dari Shaklee.!   Seperti semua sudah sedia maklum kan (*cewah) saya ni dah hampir setahun melahirkan cahaya mata kedua. Biasalah. Masalah selepas bersalin. Berat badan susah nak turun dan badan mula berisi (*okey. mengaku jugak aku gemuk kan). Ramai la jugak tegur sampai panggil aku bulat dan gemuk (T_T). Mulanya …

Rahsia Kulit Cantik Dan Sihat

Pernah tak rasa bila makan pelbagai jenis supplement tapi masih tidak memberi kesan? Atau mengalami masalah jerawat bukan setakat di muka, belakang badan, di tangan atau pun bahu? Pernah alami tak kesan macam ni? Pelbagai usaha untuk hilangkan jerawat dilakukan tapi jerawat tak juga surut. Masih kekal di situ.

PERLU KE DETOX?

Pernah dengar tak pasal DETOX? Ramai menyebut-nyebut pasal DETOX atau dalam bahasa kita dipanggil NYAHTOKSIN. Apa sebenarnya detox ni ye?   Secara normal, hari-hari badan kita akan menyingkirkan toksin melalui peluh, najis dan air kencing. Pembuangan toksin dari badan adalah perlu bagi bagi memastikan tubuh badan kita berfungsi secara normal ——————————————– Dari mana datang toksin? …

{ SHAKLEE } ALFALFA COMPLEX

Alfalfa adalah tumbuhan yang jarang diperkatakan. Mungkin kerana ia bukan berasal dari negara kita. Alfalfa sebenarnya sejenis tumbuhan/herba yang sagat kaya dengan nutrisi. Khasiat Alfalfa boleh digunapakai untuk simptom berikut: Bengkak, sakit sendi, arthritis, ulser, penyakit perut, masalah kolon, sakit ulu hati, hernia, sembab air, tiada selera makan, bengkak buku lali dan kaki, sinus, alahan, …