Projek Income RM2000 Setiap Bulan

Spread the love

Projek Join Income RM2000 Setiap Bulan.

Siapa tak suka kalau tengah bulan bila duit gaji dah semakin susut ada income lain pulak yang masuk dan datang menyelamat.
.
Sekarang ni nak harapkan duit gaji je memang tak cukup. Tu yang kerja la. Yang tak kerja pulak takkan nak harapkan duit dari suami je kan? Sampai bila? Masa ni la kita nak ringankan beban suami. Kita jana sendiri income bulan-bulan RM2000. Tup-tup leh sama-sama menyumbang dalam keluarga.
.
RM2000 nampak macam sikit kan? Tapi korang congak sendiri la. Sebulan dapat RM2000. Kalau korang tak guna korang simpan 10 bulan dah RM20,000 kan? Ha. Leh buat muka beli rumah dah.
.
Korang kalau nak join cepat-cepat roger Cik Jah. Kita sama-sama jana RM2000 sebulan dengan #ProjekRM2000ZFC.
.
Modal berapa? RM80 je setahun ha.
Tambah sekali dengan FOKUS + KOMITMEN. Dapat la. Silap-silap dapat lebiiiiiih dari RM2000 tu.
.
Roger Cik Jah.
www.wasap.my/60199591210

Cik Jah harap semua dapat sedikit manfaat dan pemahaman daripada perkongsian ini.

Inilah misi kami SID Shaklee. Misi kami di Shakleea dalah untuk memberikan kehidupan yang lebih baik dan sihat kepada sesiapa sahaja. Kami membantu dengan cara mengeluarkan produk-produk kesihatan yang terunggul dan anda akan rugi sekiranya tidak berkongsi dengan rakan-rakan mengenainya. Setiap produk yang kami keluarkan telah direka cipta untuk memperbaiki taraf kesihatan tanpa kompromi dan tidak merosakkan alam sekitar.

Apabila anda memilih Shaklee, yakinlah dengan tiga perkara – ia sentiasa SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.

Dapatkan vitamin shaklee sekarang untuk meningkatkan lagi tahap kesihatan anda, anak anda dan orang kesayangan anda. Hubungi saya untuk mendapatkan set shaklee dengan harga JIMAT.!

*Pertanyaan dan pesanan, boleh hubungi Cik Jah.!

FREE CONSULTATION, AFFORDABLE PRICE,

Anda tahu apa yang terbaik untuk anda~
More info and to order/join, you may reach me at:

SMS / Whatsapp : 019-9591210 (Ct Hamizah)
Email : hamizah.shaklee@yahoo.com
Instagram : @vitacikjah
Website : www.vitacikjah.com
Facebook : Ct Nurul Hamizah (Trusted Shaklee ID)
Page : vitacikjah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge