PROMOSI SHAKLEE OKTOBER 2017

Spread the love

PROMOSI SHAKLEE OKTOBER 2017

Promosi Shaklee datang lagi. Yay..! Kali ni untuk bulan Oktober 2017 Shaklee tengah buat promosi ESP tau. Wah. Ni antara vitamin yang paling hot selling di Shaklee. Serius memang ramai yang ternanti- nanti promosi yang ni.

 

Cik Jah sendiri pun suka sangat dengan ESP ni.  Terasa tak lengkap kalau tak ambik ESP ni. Sebab Cik Jah dah rasa sendiri la effect bila ambik ESP ni secara konsisten setiap hari tanpa miss sehari pun. Cewah!! Okey. Apa yang hebat sangat ESP ni?

ESP SHAKLEE
ESP SHAKLEE

 

KELEBIHAN & MANFAAT  ESP YANG ANDA WAJIB TAHU.

  1. Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
  2. Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
  3. Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan
  4. Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit / awet muda kerana protein penting untuk kulit.
  5. Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan.
  6. Memberi ton warna kulit yang sekata
  7. Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus dan gebu
  8. Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
  9. Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral
  10. Rendah lemak, tanpa kolestrol
  11. Diproses pada kadar suhu rendah dan menjaga kualiti protin yang tinggi
  12. 1 tin 850g dihasilkan dari 30kg kacang soya
  13. Diproses menggunakan air bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone
  14. Protein soya (tumbuhan) lebih mudah dihadam berbanding protein haiwan
  15. Membantu mengurangkan risiko kanser.
  16. Bertindak sebagai antioksidan
  17. Menguatkan sistem imun tubuh
  18. Mempertingkatkan tahap kolestol baik
  19. Memelihara kesihatan jantung
  20. Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua
  21. Membaiki memori – meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan
  22. Pembekal tenaga – membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan
  23. Baik untuk hormon – kacang soya kaya dgn isoflavones.
  24. Membantu merendahkan paras kolestrol
  25. Mencegah osteoporosis
  26. Membantu pembentukan sel-sel baru
  27. Membantu menyembuhkan gastrik.
  28. Memberi kekenyangan, sesuai untuk diet menguruskan badan.
  29. Mempercepatkan pemulihan luka selepas pembedahan.
  30. Memudarkan parut
  31. Membantu pembinaan tubuh kanak-kanak
  32. Kecantikan kulit dan rambut

SIAPA BOLEH AMBIK ESP NI?

  1. Ibu mengandung – makanan nutrisi yang terbaik, membantu kehamilan dan perkembangan fetus dengan lebih baik
  2. Ibu yang menyusu – mengalakkan dan mengekalkan penghasilan susu. Pengambilan ESP yang konsisten sepanjang tempoh penyusuan dapat membantu perkembangan fizikal bayi yang lebih sihat
  3. Kanak-kanak 1 tahun ke atas – sangat sesuai untuk tumbesaran yang sempurna
  4. Pelajar / pekerja / individu dewasa / warga emas – penambah tenaga / energy booster
  5. Penghidap kencing manis
  6. Lelaki dan wanita – untuk mencegah dari penyakit
  7. Orang yang alergik atau alahan.
  8. Wanita ingin menguruskan badan
ESP UNTUK SIAPA
ESP UNTUK SIAPA

 

OK. Sekarang Cik Jah nak cerita pasal PROMOSI ESP ni pulak.  Bulan ni  korang semua kena la borong ESP.. sebab apa??Sebab bulan ni kalau beli 4 tong ESP, korang akan dapat 5% diskaun. Korang boleh kongsi dengan kakak, abang, adik, mak, kawan, suami, isteri mahupun jiran korang.  Kumpul ramai-ramai dapat la 4 tong.

korang kire sendiri la kalau satu tong RM183
kalau beli empat tong dapat LESS 5%
JIMAT banyak kan.
Promosi ESP Oktober 2017
Promosi ESP Oktober 2017
Jadi korang tunggu apa lagi. Meh cepat collect order. Borong ESP ni sementara stok masih ada dan sementara harga tengah promosi. Kalau sold out nanti melepas la hai. Korang jugak yang rugi tau.

Anda boleh BACA DI SINI untuk lebih lanjut mengenai ESP.

 

————————–

Cik Jah harap semua dapat sedikit manfaat dan pemahaman daripada perkongsian ini.

Inilah misi kami SID Shaklee. Misi kami di Shakleea dalah untuk memberikan kehidupan yang lebih baik dan sihat kepada sesiapa sahaja. Kami membantu dengan cara mengeluarkan produk-produk kesihatan yang terunggul dan anda akan rugi sekiranya tidak berkongsi dengan rakan-rakan mengenainya. Setiap produk yang kami keluarkan telah direka cipta untuk memperbaiki taraf kesihatan tanpa kompromi dan tidak merosakkan alam sekitar.

Apabila anda memilih Shaklee, yakinlah dengan tiga perkara – ia sentiasa SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.

Dapatkan vitamin shaklee sekarang untuk meningkatkan lagi tahap kesihatan anda, anak anda dan orang kesayangan anda. Hubungi saya untuk mendapatkan set shaklee dengan harga JIMAT.!

*Pertanyaan dan pesanan, boleh hubungi Cik Jah.!

FREE CONSULTATION, AFFORDABLE PRICE,

Anda tahu apa yang terbaik untuk anda~
More info and to order/join, you may reach me at:

SMS / Whatsapp : 019-9591210 (Ct Hamizah)
Email : hamizah.shaklee@yahoo.com
Instagram : @vitamincikjah
Facebook : Ct Hamizah (Trusted Shaklee ID)

Cik Jah harap semua dapat sedikit manfaat dan pemahaman daripada perkongsian ini.

Inilah misi kami SID Shaklee. Misi kami di Shakleea dalah untuk memberikan kehidupan yang lebih baik dan sihat kepada sesiapa sahaja. Kami membantu dengan cara mengeluarkan produk-produk kesihatan yang terunggul dan anda akan rugi sekiranya tidak berkongsi dengan rakan-rakan mengenainya. Setiap produk yang kami keluarkan telah direka cipta untuk memperbaiki taraf kesihatan tanpa kompromi dan tidak merosakkan alam sekitar.

Apabila anda memilih Shaklee, yakinlah dengan tiga perkara – ia sentiasa SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.

Dapatkan vitamin shaklee sekarang untuk meningkatkan lagi tahap kesihatan anda, anak anda dan orang kesayangan anda. Hubungi saya untuk mendapatkan set shaklee dengan harga JIMAT.!

*Pertanyaan dan pesanan, boleh hubungi Cik Jah.!

FREE CONSULTATION, AFFORDABLE PRICE,

Anda tahu apa yang terbaik untuk anda~
More info and to order/join, you may reach me at:

SMS / Whatsapp : 019-9591210 (Ct Hamizah)
Email : hamizah.shaklee@yahoo.com
Instagram : @vitacikjah
Website : www.vitacikjah.com
Facebook : Ct Nurul Hamizah (Trusted Shaklee ID)
Page : vitacikjah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge